شومینه گازی دیواری دوطرفه واسکا 100

85,000,000 ریال

| 0 نظر
  • کد کالا: VASKA 100
  • موجودی: در انبار

یکی از بهترین روش ها برای تکمیل دکوراسیون منزل و معماری داخلی و گرمایش فضای اتاقتان شومینه (Fireplace) است. شومینه های ال سی دی آوالون بصورت صاف یا فلت، دو طرفه و شومینه کنج دیوار قابل اجرا می باشند، شومینه گازی دیواری آوالون با طراحی و ساخت سفارشی قابل انجام بوده و شما می توانید با خرید شومینه گازی LCD آوالون در فضای خود صرفه جویی کنید. انواع شومینه دیواری گازی و شومینه کلاسیک و مدرن آوالون به شما این اجازه را می دهد که از مزایای آتش شومینه زیبا لذت ببرید.
ورود شما را به سایت شومینه گازی مدرن و کلاسیک آوالون خوش آمد می گوئیم. کارشناسان ما دوره های آموزشی مدیریت کیفیت و مدیریت رضایتمندی مشتری در سطح بین المللی را گذرانده اند و رضایتمندی مشتریان را سرلوحه فعالیتهای خویش می دانند.
شومینه گازی و انواع شومینه کلاسیک و مدرن آوالون علاوه بر اهمیت جامع به کیفیت، امنیت شما را نیز در نظر داشته و کلیه شومینه گازی دیواری تولیدی خود را بصورت دو جداره و با خدمات عایق بندی مطمئن و با کمترین آلایندگی ارائه می دهد. نصب شومینه گازی (Gas Fireplace) و برقی بعنوان بخشی از کار خدمات ماست که توسط کارکنان کارآزموده انجام گرفته و هرگونه اضطراب را از شما دور می کند. شما وقتی از انواع شومینه های گازی آوالون خرید را انجام می دهید ما تا آخرین مرحله از نصب و راه اندازی در کنار شما خواهیم بود.
همانطور که می دانید شومینه ها در دوره های مختلفی از زمان در خانه های شیک و مجلل ساخته می شده است و چه بسا در خانه های کوچک و آپارتمانی امروزی تعبیه شومینه های بزرگ و با عظمت میسر نبوده است، لکن کارشناسان شومینه آوالون طیف وسیعی از شومینه هایی را عرضه نموده اند که در هر خانه قابل استفاده و انجام است. شومینه با سبک و اندازه ای متفاوت حتی برای خانه های کوچک و آپارتمانی امروزی.
شعله های آتش منحصر بفرد شومینه های گازی آوالون در سراسر عرض و عمق بستر آتش مهیا بوده و شعله ای چشم نواز و خیره کننده ایجاد می نماید. شومینه گازی دیواری واسکا از انواع شومینه های دیواری شیک و شومینه شیشه ای دو طرفه است که خرید آن را به شما پیشنهاد می نمائیم.

هیچ نظری برای این کالا وجود ندارد.